6 de març 2010

Ja soc a Bangkok

Ja soc a Bankgok, em va fer molta pena anar- m´en, i va venir totthom a despedir-me que encare ho va fer mes dificil. Pero em van prometre que seguiran sen nets i polits. Al pobre Surgio li volen posar una foto meva a la cuina per que no s´oblidi de netejar.
Tren cap a Calcuta de nit que le dormit a trosets, 5 hores d´espera per l´avió a Bangkok i aqui estic amb una calor que ti cagues.
Demá m´espavilaré per anar a una illa que es diu Koh chang al orquid resort a Bailan, si ho busqueu per internet us morireu de rabia, pero vui una picina una palmera i silenci uns quans dies i el Jordi de Tailandia m´ha recomanat aquest lloc, que es molt maco. I a Reposar forças per tornar que em fa una mandra, tornar a veure vells, sonats i borratxos!!!!
Horror!!!!
Bueno ja us posaré alguna foto quan canvii de destí.

2 comentaris:

Xavier Miquel i Faig ha dit...

Això està molt bé, ara descansa relaxat que t'ha has guanyat. El tema ràbia, creu-me no vindrà pel Resort, ja fa uns mesos que ens fas ràbia... amb aquelles postes de sol entre camps d'arròs. Pel que fa a tornar a veure vells, sonats i borratxos, no se ben be a quin grup m'apunto, potser a un de nou "germans pica-collons". Ara que es va acostant l'hora de tornar, t'hem d'explicar algunes cosetes, a Catalunya la crisi continua, hi han hagut eleccions anticipades, el Tripartit ha tornat a guanyar, però ara l'integren el PP, Ciutadans i una ONG que es diu Legionarios por el Cambio... com que les coses no anaven be i tot semblava que perderia el seu valor per la crisi, hem venut el teu pis i el cotxe l'hem subhastat, no n'hem tret gaire però per pagar el Resort aquest de can Ràbia ja en tindras prou... això si després de tot això encara vols tornar ;)

Marta Miquel ha dit...

no se si creuret que ara manen els del pp em costa d´empasar, jo no soc l´eulalia que s´ho creu tot!!!!
que la crisi continua ja m´ho crec mes pero ara a mi qaun em palar de crisis em ve risa la veritat.
la crisis la tenen els meus indios pobres, el de chile que no tenen casa, els de nigeria que s´estan matan, en fi crisis a la europea ja va be, a veure si aprenem a menjar mes arros i llenties i menys llagodtins, vedella i rap, i a anar en metro i caminar mitja hora despres per arrivar a pencar, i no comodament amb aire condicionat fen cues d´hora i mitja, que aixo no fa salut. i mes, podria estar reduin el benestar a cero pero no ho faré, que quan torni vui conduir i a l´agost vui posar el meu maravellos aire acondicionat a casa meva, si es que no te las venut.
Un bes