6 d’oct. 2009

JA SOC A CALCUTA

He trobat la mateixa India que vaig trobar fa uns mesos. Gent extremadament amable. He tingut molt bon viatge, he arribat on time i amb tot el meu cargament. Seguin una estrategia inmillorable li vaig colar 50 Kg a lufthansa, quan només m´en permetían 28. L´Ana i la Marta em van ajudar a fer cambiaso de boses, i aquí no ha pasat res.
Aquesta nit m´en vaig cap a Puri, ja a la regió d´Orisa, amb tren escarbatero, ja sabeu el métode, flitar les maletes i la roba que em posaré, per tal de que no s´em pasegin el escarbats per el meu tros, o s´em fiquin en els bartols. Valium per dormir i que pasi rapit!!!
A les 5. 30 del matí arrivarè a Puri i en Govinda m´espera emocionat, despres visita obligada a la seva parentela, un bon esmorçar a terra mentres tota la familia mira com menjo, i despres no sé, si esperarem al Michael, o anirem a Juanga, sorpresa....
Are m´en aniré a veure la Teresa Mother House a Kaligat, en metro.
Una abraçada a tothom desde L´INDIA





5 comentaris:

Anònim ha dit...

Hey, reina! Ha sortir rodó el viatje!;) Has hagut de sobornar al capità? jeje A veure si el contenidor arriba amb la mateixa sort! Gaudeix dels primers dies de "vacacions", que d'aqui poc a pencar!(que "aguafiestas" que sóc!jajaja) Una abraçada! Alexei

Gemma ha dit...

Soposo Marta que estas emocionadíssima, a mi m'ho sembla aquesta aventura teva. Espero que la disfrutis i tot et sorti el més rodò possible. ajuda el que puguis de part meva, miraré de passar-te energia positiva amb els meus comentaris.
Molts petons desde la teva terra Catalana!

Anònim ha dit...

Buenas!
Suposo que hauràs arribat a Puri, com han anat els escarbats?
Aquest cap de setmana, instalem el portàtil a la "buela", i les primeres classes.., a veure com va.
No puc entendre on portaves tans kg camuflats!
Petons
El piolin de sempre

malenamalena ha dit...

Marta!!!!
Quina il.lusió veure´t per aquí !!!
Rodejada dels nens que sembla ahir vam estar amb ells!!!
Dóna molts petons per a tothom de la meva part, si us plau!!!
Se´t veu feliç!!!!

Un petó enorme per atu també!!!
Cuida´t!!
Seguiréel blog!!!!
Sara

Marta Miquel ha dit...

Ahir quan intentava enviar-vos un coment a tots s´en va anar la llum i vam quedar sense inetrnet. Un petó molt gran a tots desde l´india.
Sara iahir vaig anar clase per clase, incluida la dels teus preferits (que el Manu em va xerrar qque tenias prefers), i els vaig donar molts records a tos de la teva part, de la pili, la Maite, i la carolina, s´enrrecordan molt de vosaltres.
Si revelesis algunes fotos i les hi donesis al Albert, podriam fer un mural de recort.