27 de nov. 2009

Ara ve Nadal

Ara ve Nadal, Matarem el gall i als pobres de Juanga ens ni darem un tall!!!!!!
Si voleu ajudar a la gent de Juanga, si us sobrés algún eurillo, el podriam fer servir. Ja veieu que fem miracles, i si ens hi posem avancem molt. Pintar per exemple amb 25 euros, tenim pintura per tres habitacions, dues d´ingresos i un recovery, que pintarem la setmana que ve. Aqui falta de tot, papereras decents, llençols, encare s´hauria de renovar alguns llits, pintar altres estanças que tambe fan por, comprar una motxillas on posarem una mica de material del container(venas esparadrap, alguna ferula, iode, etc), arreglar l´ambulancia (500 euros), en fi ja se que esteu en crisis, pero aquí estan bastan pitxor. La unica manera que s´em ocurreix per poder enviar diners, hi ha varies persones que m´ho heu demanat es posarlos al meu compte del banc, ja se que sona fatal pero es que jo d´aixó no hi enteng. Si algu sap algun sistema més polit, que m´ho digui.
Si no en el próxim cop que hem pugui conectar, us escric el meu número de compte.
Avui internet va fatal, no puc posar fotos, l´albert n´ha posat. Jo ho intentaré fins que s´em acabi la paciencia, i si no puc avui ho probaré demá.