28 de nov. 2009

com en som de feliças, ella i jo


3 comentaris:

Unknown ha dit...

Martaaaa!!!! Quina passada!!!!
Sóc l'elena, de l'anglès de la biblio, ahir l'annie em va donar l'enllaç al teu blog, i ... me l'he tragat tot senceret de cop durant aquesta tarda... jo sí que esitc passant la grip A... i déunidó!!! Però avui ja sembla que estic millor i veient-te a tu m'ha arribat tanta energia positiva i tant bon rotllo que sembla que encara em trobo més i més bé!
M'ha emocionat tot plegat, t'ho dic de cor, però també t'he de dir que no esperava menys de tu. Visca la teva energia i al que sigui, que t'ha dut fins aquí per ajudar a tantíssima gent. En pots estar ben orgullosa, vius la vida en el seu estat pur.

Des d'aquí faré tot el possible per donar a conèixer la teva (vostra!!! felicita a l'albert també de part meva!!!! m'ha fet riure, és com un nen gran jaja) feina a tothom que em sigui possible i a veure si aconseguim col.laboracions.

Una abraçada molt i molt forta a tots dos i endavant!!!!! Us envio la millor de l'energia per via urgent!

Patunarrus.
Elena Puig

Marta Miquel ha dit...

Hola Guapa, sento lo de la grip, espero que et refacis aviat per que em consta que casca molt.
Ja veus jo a lo mio, els indios aquests em tenen captivada, el paisatge es una pasada i ajuda bastant a trevallar. Ara fa fresqueta i no suem que aixo era un problema. Jo que quan ve l´estiu a Barna ploro per que no m´agrada la calor!!!, si no vols caldo tres tases, be aquí moltes més. Pero ara ja tenim fresqueta i aixo ajuda molt. Que sapigueu que la meva neboda, la de la leucemia, está completament curada, fa dues setmanes que li han retirat tota la medicació i está considerada com una persona sanísima, pasau a les companyes d´angles. Una abraçada i recorts a tots i també doneu-ni a la Marta, la secre de la biblioteca.

Unknown ha dit...

Marta! Gràcies per la teva resposta!
No saps com me n'alegro de lo de la teva neboda, n'estava convençuda!!! Em va quedar demanar-t'ho, però no vaig gosar, disculpeu-me l'excés de prudència. Ho transmeto a totes les d'anglès divendres mateix.

Una súper abraçada i endavant!
elena