17 de nov. 2009

les bicicletas compartidas

6 comentaris:

la gemana petita ha dit...

A mi aquestes vaques em farien caure de la bici. HO FAS MOLT Bé.
La germana petita

la gemana petita ha dit...

la teva mare: estic contenta de veuret tant feliç. estem a casxa teva veient tots els videos que encara no havia vist.El dia vint-i-sis anem almetge però joem tobo bé.
El teu ordinador el domino molt bé i estic treient tot el que hi ha, el que em costa més és escriure.
Petons.

Unknown ha dit...

Carme.Et contesto aquí però m´he llegit tot el que has escrit i m´he mirat totes les fotos .He posat el cel de Luanga com a fons de pantalla.
Es impressionant tot el que dius; veig que aneu fent camí. Sort que encara no he sopat perquè ja només m´imaginava la merda...
Es preciós que us vagin agafant confiança.
M´impressiona aixó que dius de la calma,converses etc que aneu tenin. Sin comentarios sobre la sexualitat.
La teva neboda m´acaba de comentar la bona noticia.Qué bé.!
La Tere M. vol escriure´t i t´envia molts records.Ella no té Gmail i amb el seu e-mail no li agafa el comentari. Com es fa?.
Molts records al Albert.Sembla que us aveniu força bé.Així podreu treballar millor , en equip.
Vaig fent propaganda de la teva demanda per Nadal.Hauries de dir però com s´envien els diners.Una abraçada de Carme M.

Gemma ha dit...

aquestes vaques llegeixen el pensament o que? van cap a la bici quan tu dius que te la protegeixi...
M'alegro que estiguis tant bé!

Unknown ha dit...

LA TERE DEMESTRE DIU

estic del tot amb vosaltres m'afeigeixo amb el que calgui per Nadal.Endavant amb les bicis i tots els camins que seguiu. Jo no sós capaç de fer-ho ni de muntar amb bici per aquests camins.Petons a tot els que esteu per aquí.Tere D.

jaume i paqui ha dit...

Pero Marta..! Como se te ocurre subir en "ese trozo de hierro" "No veus que prendrás mal"!!!! Estamos de guardia ¿sabes lo que es eso..?La Paqui y yo después de reirnos todo lo que hemos querido y más del TOUR DE LA INDIA, Te envíamos un gran abrazo.

P.D: Se dan clases de ciclismo para aprendices. 1ª Lección: Ceda el paso a las vacas. 2ª Lección: Circular por el camino-bici a la derecha de las cuerdas.

jaume i paqui